Categorie:   Betalingen en facturen

https://www.e-act.nl/help/index?id=3846
Kan ik een factuur wijzigen?

Het is mogelijk om niet-betaalde factuurgegevens te wijzigen en de factuur opnieuw te genereren.

1. Ga naar menu Shop | Eenmalige bestellingen, of bij Shop | Abonnementen als het om een abonnement gaat
2. Zet het filter op Factuurnummer en type het factuurnummer in, klik dan op het vergrootglas om te zoeken
3. Open de bestelling door op het potlood icoon te klikken
4. Ga naar eerste tab Klantgegevens: hier kun je de gegevens wijzigen. Klik op Bewaren.
5. Moet de bedrijfsnaam ook gewijzigd worden? Ga dan naar de relatie van deze bestelling en wijzig de organisatie-naam
6. Zoek nu de bestelling opnieuw op en klik op de betreffende rij (maar niet op het wijzigen-ikoon!)
7. Klik nu op de knop Hergenereer factuur rechtsonder en vervolgens op Download factuur
8. Je kunt de gedownloade factuur mailen naar de relatie.
 
Terug