Categorie:   Starten met Autorespond

https://www.e-act.nl/help/index?id=3736
Gebruikersinterface

De browser back-knop

Met Autorespond beheer je je administratie via een web-applicatie. Het is daarom belangrijk dat je nooit op de back-button van de browser klikt want dan verlaat je de applicatie en moet je opnieuw inloggen en ben je je wijzigingen kwijt als je die nog niet had bewaard!

Inloggen en nieuwe versies

Autorespond brengt regelmatig nieuwe versies uit van het programma. Het kan daarom voorkomen dat je bij de inlogpagina een melding krijgt dat er een nieuwe versie beschikbaar is en je de browser-cache moet verversen. Dit is nodig omdat er een kopie van het programma in de browser wordt bewaard en deze kopie moet worden vervangen door de nieuwe versie.
Volg deze aanwijzingen om de browser-cache te verversen en laad de pagina opnieuw (refresh-knop in je browser).

Home pagina

Eenmaal ingelogd vind je op de home-pagina onderin de aantallen relaties en bouncers (e-mails die niet verstuurd konden worden) in je administratie. Als je ook de shoppingcart-module hebt, zie je tevens het aantal klanten en affiliates. Rechts zie je de meest recente gebeurtenissen. Klik op een item om direct alle details te zien van de betreffende relatie.

Recente acties

Via menu Home | Recente acties kun je direct terugkeren naar een relatie, e-mailtekst, lijstmanager of product dat je reeds eerder had geopend.

Lijsten

Veel schermen bevatten lijsten met bovenin een gedeelte waar je kunt zoeken:


Kies daar in het linker veld op welk gegeven je wilt zoeken en geef of selecteer in het rechter veld een waarde. Klik vervolgens op het vergrootglas-icoon om de gegevens op te halen.Door te klikken op het kruisje maak je het zoekveld leeg en worden alle rijen van de lijst opgehaald.

Als je met de muis over de rijen beweegt, verschijnt er uiterst rechts bij de betreffende rijeen aantal ikonen (in de kolom 'Acties'):

Klik op een icoon om de betreffende rij te wijzigen, verwijderen, etc.

Help binnen de applicatie

Via het Home menu heb je toegang tot alle help-pagina's en kun je direct een vraag aan de helpdesk stellen.
Op de meeste schermen staan de volgende vraagtekentjes: . Klik daarop en je krijgt een korte toelichting op het betreffende onderdeel.

Menu of kolomtitels gedeeltelijk zichtbaar?

In sommige browsers kan het een enkele keer voorkomen dat het menu niet goed zichtbaar is of dat een bepaald gebruikersinterface-element niet goed verschijnt. In die gevallen kun je het beste de browser-cache leegmaken en de applicatie opnieuw starten. Hoe dit gaat wordt hier beschreven.
 
Terug