Categorie:   Aan en afmelden

https://www.e-act.nl/help/index4?id=13815
Waarom kan ik me niet twee keer aanmelden voor een lijst?

Ik krijg wanneer ik voor de tweede keer hetzelfde emailadres opgeef op het aanmeldformulier op mijn website, de volgende boodschap:

Standaard foutmelding 'trigger mag geen tweede keer'
Bij vragen kunt u altijd kontakt opnemen met info@mijnsite.nl


Hoe los ik dit op?

Deze instelling (vinkje Meerdere malen aanmelden is toegestaan) kun je op de eerste tab Gegevens van het lijstmanager-beheerscherm aanpassen. Je komt op het lijstmanager-beheerscherm via menu Lijstmanagers. In de lijst die dan verschijnt, selecteer je de juiste lijstmanager en klikt vervolgens op het wijzigen-ikoon in de Actie-kolom aan.

De bovenstaande melding kun je overigens zelf aanpassen via menu Instellingen | Teksten, sectie "Foutmeldingen". Kies dan in het linker vak de foutmelding-tekst "Formulier kan slechts eenmaal ingevuld worden" en pas deze aan.
 
Terug