Beste ,
Hoe breng je je boek onder de aandacht Wat iedere schrijver moet weten over marketing
Als schrijver en self-publishingexpert weet Maria Staal als geen ander hoe lastig het is om je boek aan de man te brengen. Maar door een goede basis te leggen met een doordacht plan hoeft de marketing en promotie van je boek geen bloed, zweet en tranen te kosten. Daarom hebben we een boek voor je geselecteerd: Marketing voor schrijvers van Maria Staal. Dit boek is het lezen waard. In dit boek leer je hoe je: - de fundering legt voor al je toekomstige marketingactiviteiten. - jezelf en je boeken kunt onderscheiden. - interessante e-mails schrijft aan je lezers, zodat ze superfans worden. Promotie kan niet zonder marketing Marketing en promotie zijn niet onderhandse manieren om lezers je boeken aan te smeren. Het zijn belangrijke tools waar iedere schrijver van kan profiteren. Als je klaar bent om je werk onder de aandacht van lezers te brengen, dan is dit boek voor jou! Koop je dit boek bij bol.com met een forse korting Doe dit vandaag.
Succes! Met vriendelijke groet,
René Bouman BOEKENPLAN | BOOXSTORE +31 6 21278151 rene@boekenplan.nl
|